اتصال نرم افزار هلو به وب سایت

اتصال نرم افزار هلو به وب سایت نیاز امروزه خیلی از مجموعه هایی است که از این نرم افزار هلو استفاده می کنند . اگر دارای وب سایت فروش آنلاین هستید و می خواهید آن را به هلو متصل کنید این محتوا برای شما مفید است .

اتصال هلو به فروشگاه آنلاین

با افزایش روزافزون فروشگاه‌های اینترنتی در ایران و استقبال عمومی از خرید آنلاین،مدیریت انبار و موجودی و ثبت اطلاعات فروشگاه‌های آنلاین با بستر WordPress، تبدیل به کاری چالش‌برانگیز و دشوار شده است.

فروش محصولات به صورت حضوری و خارج از وب‌سایت و تغییر روزانه‌ی قیمت‌ها باعث تغییر در مقادیر مربوط به کالا می‌شود .

که این موضوع، وجود راهی برای هماهنگ‌سازی اطلاعات موجودی و قیمت کالا را به یک ضرورت تبدیل می‌کند.

در صورتی که نیازمند برقراری ارتباط بین وب‌سایت و نرم افزار از طریق وب سرویس هستیدمی‌توانید از مجموعه هلو سنتر تماس بگیرید .

و از خدمات ما برای هماهنگ‌سازی اطلاعات بین وب سایت و نرم افزار حسابداری هلو استفاده کنید.

هنگامی که مشتری مشغول خرید بر روی وب‌سایت است، شما نیازی به ثبت فاکتور فروش در هلو نخواهید داشت و افزونه به صورت خودکار فاکتور مربوط به هر خرید را در بانک مشخص شده توسط شما ثبت می‌کند.

مزایای اتصال نرم افزار هلو به وب سایت

عدم بروزرسانی موجودی کالا

در صورت برقراری اتصال دیگر نیاز نیست موجودی کالا ها در وب سایت را مدام بروز رسانی کنید این کار به صورا خودکار انجام می شود و موجودی کالا های وب سایت در واقع همان موجودی انبار در نرم افزار هلو خواهد بود .

ثبت فاکتور خودکار با اتصال هلو به وب سایت

در صورت برقراری اتصال در صورتی که مشتری به صورت آنلایت از وب سایت شما خریدی  انجام دهد ثبت فاکتور آن در نرم افزار هلو اتوماتیک انجام می شود.

صرفه چویی در زمان شما

در صورت برقراری اتصال با عدم بروز رسانی موجودی کالاها در وب سایت و همچنین عدم ثبت فاکتور در نرم افزار هلو در وقت شما صرفه جویی خواهد شد .

✓ ‌امکان فعال و یا غیرفعال کردن انتقال کالاها، همسان‌سازی نام، قیمت و موجودی کالاها.

اتصال هلو به وب سایت

✓ ‌امکان مشخص کردن سرفصل‌ها برای هر بانک به صورت جداگانه و برای پرداخت نقدی، جهت ثبت فاکتورها. هر سرفصل به یک درگاه پرداخت در وب‌ سایت

اتصال هلو به وب سایت

5/5 (10 نظر)