نرم افزار حقوق و دستمزد اسپاد

نرم افزار اموال و دارایی اسپاد

با توجه به قوانین حقوق و دستمزد و مالیات های آن و همچنین بحث بیمه کارگران و کارمندان، محاسبه و پرداخت حقوق و مزایا یکی از مهمترین و زمان گیرترین محاسبات بخش های مالی و اداری شرکت ها شده است. از این رو بر آن شدیم جهت تسهیل این امر مهم نرم افزار حقوق و دستمزد را با امکانات متنوع ارائه دهیم.

 

تعریف مزایا و کسورات

نرم افزار اموال و دارایی اسپاد

در نرم افزار حقوق و دستمزد منویی جهت تعریف مزایا و کسور با قابلیت تعریف ۲۹ عنوان مزایا و ۲۹ عنوان کسور مطابق با سلیقه کاربر وجود دارد. از طریق این امکان میتوان تنظیماتی از قبیل مالیات پذیر، بیمه پذیر، وابسته به کارکرد، وابسته به ساعت کارکرد، محاسبه در دیسکت مالیات، نمایش در حکم کارگزینی و … را برای تک تک عناوین تعریف شده انجام داد.

 

تنظیمات کارت ساعت زنی

نرم افزار اموال و دارایی اسپاد

نرم افزار حقوق و دستمزد قابلیت ارتباط با دستگاههای حضور و غیاب را دارد به عبارتی هر دستگاه حضور و غیابی که دارای خروجی با فرمت نرم افزار حقوق و دستمزد اسپاد باشد توانایی ارتباط با آن را خواهد داشت در واقع این خروجی حاوی اطلاعات پالایش شده دستگاه حضور و غیاب از قبیل تعداد روز کارکرد ، مجموع ساعات حضور ، مجموع ساعات کسرکار ، مجموع ساعات اضافه کار روزهای تعطیل ، مجموع ساعات اضافه کار ، مجموع ساعات مرخصی ، تعداد روز مرخصی ، تعداد ماموریت ، مجموع ساعات غیبت می باشد.

 

حکم کارگزینی

نرم افزار اموال و دارایی اسپاد

صدور حکم کارگزینی یکی از اصلی ترین دغدغه های شرکت ها و سازمان ها ، جدا از حوزه فعالیت و اندازه آن ها می باشد. یکی از امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد اسپاد تنظیم و صدور حکم کارگزینی بر پایه مزد مبنا و مزایاى پرسنل به صورت قانونى یا دلخواه میباشد که علاوه بر فرم پیش فرض چاپ قابلیت طراحی فرم جدید مطابق با سلیقه کاربر را نیز دارد.

 

5/5 (1 نظر)