نرم افزار مدیریت اموال اسپاد

نرم افزار اموال و دارایی اسپادنرم افزار اموال و دارایی اسپاد

در دنیای امروز تنوع و گستردگی اموال و بالا بودن ارزش اموال منجر شده که مدیران سازمان ها دغدغه مکانیزاسیون و مدیریت عملیات مربوط به اموال سازمان خود را داشته باشند. از این رو شرکت طراحان نرم افزار اسپاد جهت رفع این دغدغه اقدام به طراحی و تولید نرم افزار اموال با امکانات ویژه نموده است.

تعریف ساختار پلاک اموال

نرم افزار اموال و دارایی اسپاد

اهمیت اموال در سازمان ها و شرکت ها موجب شده که مدیران این مجموعه ها به فکر پلاک گذاری روی اموال باشند تا بتوانند از طریق این پلاک ها اموال را کنترل نمایند. نرم افزار اموال اسپاد با قابلیت تعریف ساختار پلاک با یک الگوریتم خاص برای هر طبقه از دارایی، می تواند در این امر مهم مدیران را یاری نماید. همچنین از طریق این امکان میتوان شکل چاپی برچسب پلاک دارایی را مطابق با سلیقه کاربر طراحی نمود.

اموال گردانی پرتابل

نرم افزار اموال و دارایی اسپاد

ممکن است مکان جغرافیای واحدها در یک سازمان دارای پراکندگی باشد این بعد مسافت اموال گردانی را با مشکل مواجه می کند نرم افزار اموال اسپاد این معضل را با امکان اموال گردانی پرتابل برطرف نموده است. در این روش از نرم افزار اموال  اصلی ، نرم افزار کم حجمی بر روی فلش مموری تهیه میشود. کاربر میتواند با استفاده از فلش مموری این نرم افزار کم حجم را بر روی هر کامپیوتری که در محل کالاهای اموالی می باشد اجرا اموال گردانی را انجام و اطلاعات مربوط به آن را به نرم افزار اصلی بازگرداند.

تخصیص اجزاء دارایی

نرم افزار اموال و دارایی اسپاد

بعضی اموال از اجزاء مختلفی تشکیل شده اند این امر موجب شده که نگهداری آنها از پیچیدگی و اهمیت خاصی برخوردار باشد. در نرم افزار اموال اسپاد میتوان برای یک اموال اجزاء محتلف تعریف نمود برای مثال کامپیوتر اموال اصلی و مادر برد ، سی پی یو ، هارد و . . . اجزاء آن هستند همچنین محاسبه استهلاک هریک از اجزاء به صورت مستقل قابل انجام می باشد.

محاسبه استهلاک

نرم افزار اموال و دارایی اسپاد

نرم افزار اموال اسپاد توانایی محاسبات استهلاک در زمان بهره برداری به دو روش مستقیم و نزولی ثابت را دارا می باشد همچنین میتوان تنظیم نمود که محاسبه استهلاک صورت نگیرد. از دیگر امکانات این نرم افزار طریقه محاسبه استهلاک در زمان کنارگذاری می باشد.

5/5 (1 نظر)