بارکد خوان CBON سیبن CB-H2000H یک دستگاه ایده آل و مناسب برای استفاده در فروشگاه ها و انبارهای کوچک و بزرگ است. همه فروشگاه ها یا کسب و کارهایی که با کالاهای بسته بندی شده دارای بارکد سروکار دارند می توانند از این بارکد خوان برای سرعت بخشیدن به ثبت اطلاعات کالای خود استفاده کنند.

بارکد خوان CBON مطابق با اصول مهندسی طراحی شده است؛ دسته بارکد خوان به گونه ای است که حداکثر راحتی را برای کاربر فراهم نماید. با خرید یکی از این تجهیزات می توانید برنامه های فروش شرکت خود را به خوبی مدیریت کنید.

هلو سنتر نمایندگی نرم افزار هلو به عنوان یک مجموعه فعال در زمینه تأمین و فروش انواع تجهیزات فروشگاهی نظیر بارکد خوان، با به کارگیری کادری مجرب و با تشخیص نیاز بازار، بارکد خوان CBON CB H2000H با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم نموده است.

امکانات، ویژگی ها و مشخصات فنی بارکد خوان CBON CB H2000H

بارکد خوان CBON CB H2000H قابلیت قرائت انواع بارکد با گرافیک مختلف از فاصله زیاد است. کار کردن با این دستگاه بسیار ساده است؛ برای این کار کافی است صفحه بارکد خوان را در مقابل بارکد کالا قرار دهید و آن را ثبت کنید.

اگر بارکد کالا به صورت ضعیف روی آن درج شده باشد یا به هر دلیل دیگری، کیفیت بالایی نداشته باشد، بارکد خوان CBON مدل H2000H می تواند آن را قرائت کند.

بارکد خوان سیبن CBON مدل CB-H2000H

بارکد خوان سیبن CBON

بارکد خوان سیبن CBON

امکانات، ویژگی ها و مشخصات فنی بارکد خوان CBON CB H2000H

بارکد خوان CBON CB H2000H قابلیت قرائت انواع بارکد با گرافیک مختلف از فاصله زیاد است. کار کردن با این دستگاه بسیار ساده است؛ برای این کار کافی است صفحه بارکد خوان را در مقابل بارکد کالا قرار دهید و آن را ثبت کنید.

اگر بارکد کالا به صورت ضعیف روی آن درج شده باشد یا به هر دلیل دیگری، کیفیت بالایی نداشته باشد، بارکد خوان CBON مدل H2000H می تواند آن را قرائت کند. برای اشنایی با نحوه کار با دستگاه فوق می توانید از راهنمایی های کارشناسان مرکز ماشینهای اداری کیومیتا بهره مند شوید.

قابلیت قرائت بارکد به صورت تک بعدی توسط بارکد خوان CBON CB H2000H دارد. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی بسیار مفید این محصول، امکان قرائت و ثبت بارکد از روی صفحه نمایشگر رایانه، تبلت، تلفن همراه یا سایر تجهیزات هوشمند است.

بدنه دستگاه در برابر ضربه و نفوذ رطوبت مقاوم می باشد. اگر بارکد خوان به طور تصادفی از فاصله 1/5 متری بر روی زمین سقوط کند، آسیبی به آن وارد نخواهد شد.

بارکد خوان CBON CB-H2000H بر روی یک پایه قرار می گیرد و از کابل USB پشتیبانی می کند. این دستگاه قادر در محدوده 0 تا 35 میلی متر انواع بارکد را قرائت کند.

رزولوشن بارکد خوان CBON برابر با 0/075 میلی متر یا 3 mil است. پهنای ثبت بارکد برای این دستگاه، بیشتر از 250 میلی متر گزارش شده است.

سرعت اسکن بارکد توسط این محصول، 270 اسکن در هر ثانیه است. ابعاد بارکد خوان مدل N210D به صورت 160X60x30 میلیمتر نمایش داده می شود و وزن آن در حدود 120 گرم (وزن دستگاه بدون پایه) می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی این محصول می توانید با شرکت کیومیتا تماس حاصل نمایید.

مشخصات فنی بارکد خوان سی بن CB-H2000H

ابعاد 160X60x30 میلیمتر
وزن 0.12 کیلوگرم
سرعت اسکن 270 اسکن در ثانیه
پردازنده 32 بیت
صفحه نمایش ندارد
قابلیت اتصال KB wedge, RS232 ،USB (HID)
محدوده خواندن کد 20 تا 500 میلیمتر
بارکدهای قابل خواندن تک بعدی
پایه
تکنولوژی خواندن نوری
وضعیت سیم سیمی
شکل کاربری تفنگی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 (1 نظر)